Вівторок, 21.11.2017, 18:34
Вітаю Вас Гість | RSS

                       Творча знахідка

Каталог файлів

Головна » Файли » Конспекти уроків » Математика 3 клас

Тема: Повторення ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування прикладів,задач. Рівняння. 3 клас
21.01.2012, 21:12

Інтегрований урок

математики та ознайомлення з навколишнім світом

з використанням комп’ютерних технологій

3 клас

(Слайд 1)

Тема: Повторення ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування прикладів, задач. Рівняння.

(Слайд 2)

Мета: навчальна: закріпити ділення двоцифрового числа на двоцифрове; удосконалювати обчислювальні навички під час розв’язування прикладів, задач та рівнянь;

розвивальна: розвивати математичну мову, логічне мислення; збагачувати знання учнів про природу;

виховна: виховувати любов до точної науки – математики, до природи.

(Слайд 3)

Обладнання: комп’ютер та слайди із завданнями до кожної частини уроку.

Хід уроку

І. Організація класу.

- Добрий день любі друзі! День сьогодні і справді добрий, теплий, щедрий на гостей. Гостям ми завжди раді. Тож пригостимо сьогодні усіх дружньою працею, щоб залишився добрий спогад про вас, діти, та про урок. Посміхніться, хай гарний настрій допоможе вам на уроці.       

Релаксація (музичний супровід)

Сядьте зручно.

Покладіть руки на парту долонями вгору.

Закрийте очі.

Розслабте своє тіло від кінчиків пальців ніг до голови.

Ваше тіло легке.

Вам затишно і спокійно.

Ви піднімаєтесь вверх.

Бачите блакитне небо.

Вам приємно, весело, радісно.

 Зафіксуйте в пам’яті ці приємні враження.

Відкрийте очі.

І на такій приємній ноті розпочнемо наш урок.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми закріпимо свої навички ділення двоцифрового числа на двоцифрове, повторимо розв’язування рівнянь. А ділити ми будемо біля дошки, в зошитах, за допомогою номерів  підручника та іншого дидактичного матеріалу.

ІІІ. Контроль та корекція закріплених знань.

(Слайд 4)

1. Перед вами числа, прочитайте їх:   12,16, 42, 24,18.

- Яке число є зайвим? Чому? (16, тому що не ділиться на 6)

- Скільки разів по шість є в кожному числі?

2. Усний рахунок.

- Що прикрашає нашу природу?

- Так це все окраса нашої природи. Птахи прикрашають і оживляють нашу природу. У саду, у полях, у лугах, біля житла – скрізь привертають нашу увагу. А ось птах, який приготував нам наступні завдання. Хто він? (Дятел)

(Слайд 5)

- Дятли – санітари лісу. Вони знищують багато шкідливих комах.

- Якщо розв’яжете приклади, то дізнаєтесь про них багато цікавого.

72 : 6 = 12 (12 видів дятлів у лісах нашої країни); (Слайд 6)

60 + 4 · 10 = 100 (100 грам маса тіла дятла); (Слайд 7)

60 : 12 = 5 (5 яєць відкладає самка дятла); (Слайд 8)

84 : 42 + 12 = 14 (14 днів насиджує яєчка самка дятла); (Слайд 9)

75 : 5 + 0 = 15 (15 років тривалість життя пташки). (Слайд 10)

3. Каліграфічна хвилинка.

- А що це за пташка перед вами? (Лебідь) (Слайд11)

- Яку цифру цей птах вам нагадує? (2)

Записуємо число, класна робота та каліграфічно напишемо цифру 2.

Ось свій зошит я відкрию

І похило покладу,

Сяду рівно, не зігнуся,

За роботу я візьмуся.

 ІV. Робота з підручником

№ 171 (на дошці по черзі)

(Слайд12)

Діяти – активно!

Думати – оперативно!

Сперечатися – доказово!

Для всіх – обов’язково!

V. Фізкультхвилинка

- Діти, є така професія — лісник. Це людина, яка слідкує за порядком у лісі. У нас є можливість побувати лісниками.          

(Звучить запис «Спів пташок»).

Уявимо, що ми — лісники. (Діти встають. Вчитель розповідає). Оскільки природа взимку спить, ми побуваємо у весняному лісі і поспостерігаємо за професією лісника. Кожного дня лісник ходить по лісу і веде спостережен­ня. (Ходьба на місці). Ось він побачив, що з гніздечка ви­пало пташеня. Від підняв його, поклав у гніздо. (Діти на­хиляються, імітують рухи — піднімають пташеня, кладуть у гніздо). Потім іде далі стежкою. Господар лісу помітив, що на дереві зламана гілочка. Він полікував і обкопав дерево. (Діти імітують — перемотують дерево і об­копують). Пішов далі. Побачив, що зайчик потрапив у капкан. Нахилився, звільнив тваринку. (Діти імітують рухи лісника). Повертаючись назад, лісник побачив вогнище. Шви­денько побіг до озерця, набрав води і загасив вогнище. (Діти імітують рухи). Прийшов додому, сів відпочити. (Діти сідають за парти).

- Можливо, хтось з вас у майбутньому буде лісником. Ад­же ця професія дуже важлива!

VІ. Розв’язування рівнянь.

- Зараз ви попрацюєте з таблицею числового алфавіту. Якщо розгадаєте слово, то дізнаєтесь, яке завдання буде наступним.

(Слайд13)

 - Отже записуємо в зошити рівняння 172. І чотири учні іде до дошки.

VІІ. Робота над задачею

- Сьогодні на уроці ми навчимося розв’язувати задачі за малюнком. І зараз попрацюємо над № 173

1. Читання задачі про себе.

2. Читання задачі вчителем.

- Про що дана задача?

(Слайд14)

- Яка відстань від синього до червоного гнома?

- Яка відстань від червоного до жовтого гнома?

- Чому відрізок поділено на 4 частини?

- Що запитується в задачі?

- Виможемо ми зразу дати відповідь на запитання задачі?

-  Ні.

- Чому? (Не знаємо відстані від червоного до жовтого гнома).

- А чи можемо взнати? (Так)

- Як?

- 26 · 3 = 78 (м)

 А чи можемо тепер взнати відстань від синього гнома до жовтого?

- Так?

- Як?

- 26 + 78 =104 (м)

- Як запишемо відповідь до задачі?

- Тільки тоді ви зможете правильно розв’язати задачу, якщо добре її вивчите, уявите події, які відбуваються у задачі, коротко складете короткий запис або зобразите задачу за допомогою малюнка.

VІІІ. Підсумок уроку.

- Ви так гарно сьогодні працювали, що я хочу взяти у вас інтерв’ю.

- Як називаються числа при множенні?

- Як знайти невідомий множник?

- Якщо в задачі питається, скільки залишилось, яку останню дію виконуємо?

- Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів?

- Яке число при множенні найбільше?

- Як знайти частину від числа?

- Як знайти число, якщо відома його частинка?

- На яке число не можна ділити?

- Як називаються числа при відніманні?

- Як називаються числа при додаванні?

- Як знайти невідомий доданок?

Пам’ятайте, що постійна робота над собою приносить не тільки насолоду перемоги, але й чудові результати в розвитку ваших творчих здібностей. Щастя дістається тому, хто багато трудиться.

(Слайд15)

Зібратися разом – це початок.

Триматися разом – це прогрес.

Працювати разом – це  успіх!

- Тож бажаю успіху всім присутнім

ІХ. Домашнє завдання

№174, повторити таблицю множення.
Категорія: Математика 3 клас | Додав: granlud
Переглядів: 3877 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Перша сходинка школяра
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0